Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо дотримані наступні умови:
-
товар, не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку;
- збережений товарний вигляд. Тобто, всі ярлики, наклейки та інші приналежності товару залишилися в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
У разі виявлення товару з явними ознаками браку, споживач має право на: - повернення сплаченої за товар грошової суми;
- замінити товар на такий же або анологічний, з числа нявних у виробника.
ЯК МОЖНА ЗДІЙСНИТИ ПОВЕРНЕННЯ ЧИ ОБМІН ТОВАРУ?
- Для оформлення повернення чи обміну потрібно написати лист на пошту zrobyvtato@gmail.com, в якому вказати артикул товару, який бажаєте повернути, та його фото, а також причину повернення. Претензії щодо пошкоджень товару приймаються протягом 24 годин після його отримання.
- У випадку обміну вкажіть також артикул товару, який би Ви хотіли отримати натомість.
- Для повернення чи обміну товару Ви можете скористатись кур’єрською чи поштовою службою з оплатою доставки відправником. Товар із заводським браком повертається за рахунок Продавця.
- При прийомі товару буде здійснена перевірка на комплектацію товару та цілісність упаковки. У день прийому даного товару на склад ми повертаємо кошти шляхом банківського переказу на ту карту, з якої клієнт здійснив оплату за покупку, або ж іншим прийнятним для обох сторін способом. Залежності від роботи банку клієнта кошти можуть нарахуватись упродовж 1-5 банківських днів.